• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Meest gestelde vragen

  • Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?
    • Wanneer u één of meerdere producten beschadigd heeft ontvangen vragen wij altijd om foto’s te sturen. Zet het beschadigde product opzij waar het niet kan lekken en maak direct onderstaande foto’s:
      • De buitenverpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode
      • Een detailopname van de adressering en de barcode
      • Een detailopname van de schade aan de buitenverpakking
      • Eén of meerdere foto’s waarop de binnen verpakking goed te zien is
      • Eén of meerdere foto’s van het beschadigde artikel in zijn totaliteit
      • Een of meerdere detailopnames van de schade aan het artikel

Stuur deze foto’s naar ons toe via mail en vermeld hierbij uw ordernummer. We komen dan zo spoedig mogelijk bij u terug met een passende oplossing.

  • Ik heb een verkeerde kleur ontvangen. Wat nu?
    • Wanneer u een verkeerde kleur heeft ontvangen vragen wij altijd om onderstaande foto’s te sturen:
      • Voorkant product
      • Inhoud
      • Mengsticker ( Wanneer geen mengsticker aanwezig een foto waarop de basis van het product zichtbaar is )
      • Basis waarop het product gemengd is. ( Wit / N00 / W05 enz. )

Stuur deze foto’s naar ons toe via mail en vermeld hierbij uw ordernummer. Eén van onze verfspecialisten zal dan kijken wat er is misgegaan en wij komen zo snel mogelijk met een oplossing.

  • Ik wil een bestelling of product retour sturen. Hoe gaat dit in zijn werk?
    • Meld uw retour aan via e-mail en geef aan van welk ordernummer en welke producten u retour wilt sturen. Wij melden de producten als dit nog mogelijk is retour aan en sturen u onze retourinformatie toe via mail. U kunt de producten dan met deze informatie retour sturen en wanneer de bestelling is aangekomen in ons magazijn maken wij de terugbetaling in orde. ( Let op! Onze retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van de bestelling. )


  • Ik heb een order geplaatst maar de betaling is niet gelukt. Moet ik de bestelling opnieuw plaatsen?
    • Als een betaling niet goed is gegaan kunnen we u hiervoor een nieuwe betaallink sturen. Neem eerst contact op met onze klantenservice voordat u zelf stappen onderneemt. Wij sturen u graag een nieuwe betaallink toe. Mocht u de bestelling al opnieuw geplaatst hebben dan horen wij dit graag, zodat we de niet betaalde bestelling kunnen annuleren.